İade İşlemleri

  • Kargonuz elinize ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade, 30 gün içerisinde değişim yapabilirsiniz.
  • Tahrip edilmiş, kullanılmış, kutusuz, garanti belgesi ve aksesuarları eksik olan ürünlerin iadesi ve değişimi kesinlikle yapılamamaktadır.
  • Siparişiniz tarafınıza ulaştığında ürün ile ilgili herhangi bir problem var ise aynı gün içerisinde destek@tiktak.com.tr adresi veya 0212 515 37 72 numaralı telefon vasıtasıyla durumu müşteri temsilcilerimize bildiriniz. Müşteri temsilcilerimiz konu ile ilgili en kısa sürede geri dönüş yapacaklardır.
  • İade ve değişim işlemlerinde anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi Sürat Kargo ile “Karşı Ödemeli” olarak gönderebilirsiniz. Sürat Kargo şirketi haricinde gelen “Karşı Ödemeli” gönderilerde, gönderim ücreti tarafınızdan ödenmektedir.
  • İade ve değişim hakkında detaylı bilgi için; 0212 515 37 72 numaralı telefondan bizlere ulaşabilirsiniz. İade ve Değişim Adresi: Evren Mahallesi 1433 Sokak No:15-17 Güneşli/İstanbul
  • Kargonuzun tarafımıza ulaşmasıyla birlikte teknik servis kontrolleri yapıldıktan sonra verilecek karara göre; iade işlemleriniz bankanıza bağlı olarak 10 gün içerisinde tarafınıza yansır. Banka işlem süresine Es-Net Saat Paz. Tic. Ltd. Şti. müdahale edememektedir.
  • Değişim işlemleriniz ortalama 3 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır. Aksi takdirde müşteri temsilcilerimiz sizinle irtibata geçecektir.
  • Faturası ve garanti belgesi bulunmayan ürünlerin değişim veya iadesi kesinlikle yapılmayacaktır.
  • Kullanım sırasında oluşacak ürün arızaları için, 0212 515 37 72 numaralı telefonu arayarak müşteri temsilcimizle bağlantıya geçiniz.